Saturday, March 6, 2010

Blog kosong ?

Saturday, March 6, 2010 |
Semalam aku ada baca blog sahabiah sorang nie.. Cerita pasal BM ler.. aku rasa tak perlu aku share address dia tetapi cukuplah aku katakan bahawa penulisan di dalam blog ini ada pro-kontranya.. Jangan terlalu bebas kita menzahirkan pandangan kita, sampai terlupa ada orang di sebelah sana yang juga sedang membacanya..

Kadang-kadang blog ini akan membuka aib kita; sedangkan kita dituntut untuk menutup aib itu especially buat penggerak Islam ini.. Ia sekadar perkongsian pengalaman dan biarlah nukilan yang kita tulis ini bisa membangkitkan semangat sahabat/h kita atau sekurang-kurangnya bisa memberi sebarang ilmu kepada mereka.. jangan sekadar menulis semata-mata untuk memastikan blog kita sentiasa up-to-date sedangkan isinya tiada.

Kedapatan ramai juga yang gemar create blog , tetapi masalah nak update blog. Rasanya benda ni semua blogger pemula (beginner) ni rasa... Hal ini ada aku ceritakan dulu,  rupa-rupanya turut dihidapi ramai orang.. Penyakit juga tau benda nie..

Bukan penyakit kaa, kalau tau diri tak mampu, sibuk, banyak komitmen, nak juga ber-blog dan Fb tu.. aku pun yang tak berapa sibuk ni pun malas nak layan Fb tu.. blog nie pun just hujung minggu saja sebenarnya yang free nak posting.. Aku tak tau laa yang lain macam mana, tapi sebenarnya blog ni seharusnya bukan sekadar isi-isi kosong.. Just posting macam nie... Sampah jer ni bro! Baek tulis cam awek nie cover line... haHA

Tapi apa pun , apa yang kita buat, apa yang kita niatkan, apa yang kita cuba capai.. Mari kita semuanya  niat kerana ALLAH.. wallahu'alam




p/s : buat sahabiah tu, aku attachkan doa nie.. Nie aja ku mampu beri.. Oittt! Jgn dok merapu sangat doh!




Related Posts




Tentang-Aku

My photo
kata salah ! tak kata salah ! dunia-oh-dunia !

MyPersonality

Click to view my Personality Profile page

Arkib

 
Copyright © dunia-oh-dunia ! | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog