Sunday, May 3, 2009

snippet

Sunday, May 3, 2009 |


tadi aku send sms promote blog nie kat beberapa shbt.

bukan tak mau promote awal2, tapi kalau diikutkan blog emtiwai.blogspot.com ini adalah blog yg ku create buat kali ke-4

blog pakai nickname ni pernah aku wujudkan semasa aku baru masuk poli, (tahun 2004) dan rupa-rupanya tak pernah delete sehingga tahun lepas, sengaja aku rebranding balik dgn nickname kopi-cerita.blogspot.com (sbb niat aku mmg nak copy-paste cerita org aja..) yang kini sudah didelete.

dan di samping itu, aku create blog di-sebalik.blogspot.com & dari-lelaki.blogspot.com

sengaja aku asingkan ikut tema blog.


tapi rupanya nak konsisten buat blog ni bukan senang

kdg idea ada, tapi connection plak tadak

kdg connection ada, tapi idea atau mood pulak tadak


last2, tinggal bersawang aja macam kata Ust Hasrizal


ada beberapa sahabat aku yg konsisten buat blog ni even depa full-time student atau full-time bekerja (refer blog list sebelah)


mungkin sbb aku ni part-time bkerja & part-time study kot!



p/s : alasan semata-mata


Related Posts




Tentang-Aku

My photo
kata salah ! tak kata salah ! dunia-oh-dunia !

MyPersonality

Click to view my Personality Profile page

Arkib

 
Copyright © dunia-oh-dunia ! | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog