Wednesday, March 3, 2010

Awexx nya pasal...

Wednesday, March 3, 2010 |
Baru-baru ni ku ada join satu program , dekat-dekat kampung AT. Alhamdulillah banyak juga yang ku dapat walaupun ku pi tu sekadar wakil kepada wakil jerk.

Dan paling best sekali bila ku dapat join satu slot malam tu (slot lain aku tak da daa) , yang dinamakan MP3 - Multimedia, Public Speaking, Penulisan & Peka isu.. Cambest jugak laa sebab aku ni jarang sangat join benda cam ni.

Kami dipecah kepada beberapa kumpulan, and aku pilih penulisan sebab ku tak minat public speaking, dan multimedia just buat blog rasanya. Moderator bagi group kami ni bukan calang-calang tau.. Awexx tuu!

Ada banyak benda yang dia kongsikan dengan kami. Aku walaupun awal-awal cam malas nak join program ni pun teruja nak wat apa yg awexx tu pesan... haha Duit nya pasal..

Tapi apa pun, aku akui bab penulisan ni memang aku gemar dari sekolah. Cuma tak dak laa sampai hantar karya tu dekat mana-mana tempat.. Just hantar dalam otak aja..haHA  So, dalam kondisi aku la ni, aku rasa  penulisan ini tak menjadi hal kembali menjadi hobi aku.. Laptop ada, blog ada, masa pun ada.. Tinggal nak cungkil idea + ilham jer lagi..




Lastly, awexx tu pun ada pesan dalam emel dekat kami,
Jika ingin menjadi penulis, mulalah menulis apa saja, setiap hari. Hingga fikiran, hati dan tangan terbiasa berlatih dalam ritme yang sama. Langkah seterusnya, membaca, membaca dan membaca ... ( Insyallah )

Ok, aku try ler.awexx nya pasal. ngeee


Related Posts




Tentang-Aku

My photo
kata salah ! tak kata salah ! dunia-oh-dunia !

MyPersonality

Click to view my Personality Profile page

Arkib

 
Copyright © dunia-oh-dunia ! | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog