Tuesday, May 12, 2009

mujur mahkamah tak bengong sama

Tuesday, May 12, 2009 |

malam ni nak cerita pasal politik pulak laaa


lama tak bising pasal politik nie


mcm aritu aku kata


buat menguap jer aku dengan depa nie



tapi arini selepas keputusan mahkamah pun tak berapa nak bengong


so, aku 'agak' gembira laa malam nie

('agak' jer laa... panjang lagi kisah kita nie..)
ada jugak laa modal aku nak tidor nyenyak malam nie


tapi rasanya ada yang tak berapa nak nyenyak tidor malam nie

esp mamat ni dan ini...


haha



janji Tuhan pasti berlaku..


kita tunggu jer esok


apa cerita istana pulak



p/s : utk mengisi masa-masa lapang, baca link ini.



Related Posts



Tentang-Aku

My photo
kata salah ! tak kata salah ! dunia-oh-dunia !

MyPersonality

Click to view my Personality Profile page

Arkib

 
Copyright © dunia-oh-dunia ! | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog